A Fundación Galicia Europa ofrece a posibilidade de alugar parte dos espazos da súa oficina de Bruxelas para a celebración de reunións e todo tipo de eventos. Situada no corazón do Barrio Europeo de Bruxelas, a oficina dispón dunha sala de uso polivalente con capacidade aproximada para 90 persoas, que se adapta a calquera esixencia e necesidade. A sala dispón de luz natural, aire acondicionado e un amplo equipamento técnico.

Tarifas

Xornada completa

Media Xornada

Sala grande para reunións ou conferencias (± 75 m2)

600 €*

350 €*

Hall-recepción (±20 m2), en complemento

150 €*

Sala de reunións con proxector (±45m2)

350 €*

250 €*

Sala de reunións sen proxector (±30m2)

250 €*

150 €*

*As entidades galegas organizadoras beneficiaranse dun desconto do 15% sobre o prezo de aluguer. Os alugueres de sala con prestacións de servizos realizadas pola Fundación Galicia Europa, tales como o aluguer de material sumplementario, están sometidas a un 21% de IVA.

Para máis información sobre as condicións deste servizo, contacte con nós en: bruselas@fundaciongaliciaeuropa.eu

Descargue aquí o formulario de solicitude.