COOPERACIÓN TERRITORIAL TRANSFRONTEIRIZA ESPAÑA-PORTUGAL (POCTEP)

O Programa INTERREG V-A España - Portugal (POCTEP) 2014-2020 é a consecuencia directa da favorable experiencia que dende 1989 supuxo a cooperación na liña fronteiriza entre ámbolos dous países que permitiu e que pretende continuar avanzando na mellora da calidade de vida dos habitantes do Espazo de Cooperación.

COOPERACIÓN TERRITORIAL INTERREXIONAL (ATLANTIC AREA)

O Programa Espazo Atlántico 2014-2020 contribuirá á estratexia Europa 2020 para un crecemento intelixente, sostible e integrador e para a consecución da cohesión económica, social e territorial, mediante o fomento das actividades de cooperación entre as rexións atlánticas de Francia, Irlanda, Portugal, España e Reino Unido.

PROGRAMA DE COOPERACIÓN INTERREG SUDOE V-B

O Programa de Cooperación Territorial do Espazo do Sudoeste Europeo (SUDOE) apoia o desenvolvemento rexional a través do cofinanciamento de proxectos transnacionais por medio do FEDER (Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional). O programa inclúe rexións españolas, francesas, portuguesas e británicas (Xibraltar).

INTERREG EUROPE 2014-2020

Interreg Europe presta asistencia aos gobernos locais e rexionais de Europa a desenvolver e facer efectivas mellores políticas. Creando o medio e as oportunidades para compartir solucións, asegúrase que o investimento de goberno, a innovación e os esforzos de implementación conducen a un impacto integrado e sustentable para os territorios e a súa poboación.