VIDA COTIÁ ASISTIDA POLO ENTORNO (AAL)

O AAL financia proxectos transnacionais de investigación e desenvolvemento que teñan como obxectivo mellorar a calidade de vida das persoas maiores e reforzar a base industrial en Europa mediante o uso das Tecnoloxías de Información e Comunicación (TIC).

MECANISMO CONECTAR EUROPA

O mecanismo Conectar Europa (MCE) apoia, a través de axuda financeira da Unión, a execución de proxectos de interese común encamiñados ao desenvolvemento e construción de infraestruturas e servizos novos ou á mellora de infraestruturas e servizos existentes nos sectores do transporte, as telecomunicacións e a enerxía.

EMPRESA COMÚN PARA O ITER E O DESENVOLVEMENTO DA ENERXÍA DE FUSIÓN (FUSION FOR ENERGY)

A Empresa Común Europea para o ITER e o Desenvolvemento da Enerxía de Fusión ou ”Fusion for Energy” ten como obxectivo converter a fusión nunha futura fonte de enerxía.