AAL (Active and Assisted Living Programme)

Fomento do emprendemento

Garantía Xuvenil

A Garantía Xuvenil ten coma obxectivo integrar no mercado laboral ós xoves que non trabajan, nin estudan, nin reciben formación.

FEAG

Axuda financeira comunitaria para os traballadores que perdan o seu emprego como consecuencia directa da crise económica e financeira actual.

FONDO EUROPEO DE AXUDA PARA OS MÁIS DESFAVORECIDOS (FEAD)

O Fondo Europeo de Axuda para os máis desfavorecidos (FEAD) ten como obxectivo apoiar os esforzos dos Estados membros na loita contra a pobreza. Esta iniciativa enmárcase dentro do obxectivo da Estratexia Europa 2020 de reducir polo menos en 20 millóns o número de persoas en situación ou risco de pobreza e exclusión social en la UE. Substitúe o Programa de distribución de alimentos ás persoas máis necesitadas da Unión, que se financiaba con cargo á PAC.

IGUALDADE DE XÉNERO E CONCILIACIÓN DA VIDA LABORAL E FAMILIAR

Programa centrado no desenvolvemento de proxectos que promovan a igualdade de xénero no mercado laboral, o emprendemento feminino, o equilibrio en consellos de administración das empresas, a conciliación da vida laboral e familiar, así como a inclusión de mulleres inmigrantes e xitanas e a loita contra a violencia de xénero.

EaSI

EaSI (Employment and Social Innovation), o programa da Unión Europea para o emprego e a innovación social, é un instrumento de financiamento que pretende apoiar a creación de emprego, as políticas sociais e a mobilidade laboral naUE. EaSI reúne os programas PROGRESS, EURES e PROGRESSMicrofinanciamento (2007 -2013), ata agora xestionados individualmente.