EUROSTARS

Eurostars é un programa que apoia PEMES de investigación que desenvolven produtos, procesos e servizos innovadores para obter vantaxes competitivas. Faino mediante a provisión de fondos para proxectos transnacionais de innovación cuxos produtos son despois rapidamente comercializados.

COPERNICUS

Copernicus, anteriormente coñecido como o GMES (Vixilancia Mundial do Medio Ambiente e a Seguridade, nas súas siglas en inglés), é o novo nome do Programa Europeo de Observación e Vixilancia da Terra.

GALILEO E EGNOS

Galileo e EGNOS son os programas europeos de radionavegación e posicionamento por satélite, que dota á UE dunha tecnoloxía independente do GPS americano e do GLONASS ruso.

HORIZONTE 2020

Programa Marco de Investigación e Innovación (2014-2020)