O Programa Europeo de Desenvolvemento Industrial (EDIDP), nace co obxectivo de apoiar as empresas especializadas en defensa da Unión fomentando a súa competitividade e a súa capacidade de innovación. A Comisión europea implantará este programa por medio de convocatorias anuais, que se publicarán ao longo do 2019 e 2020.

EU BUSINESS AVENUE PARA O SUDESTE ASIÁTICO

ERASMUS PARA MOZOS EMPRENDEDORES

Iniciativa mediante a que os mozos emprendedores poden realizar estadías en empresas doutros Estados membros da UE.

PROGRAMA DE FORMACIÓN DE EXECUTIVOS EN XAPÓN E COREA (ETP)

COSME

COSME é o programa da UE para a Competitividade das Pequenas e Medianas Empresas (peme) que ten como finalidade reforzar o crecemento das pemes e reforzar a súa competitividade e sostibilidade, a través de medidas de apoio á concesión de préstamos a empresas. COSME é froito do éxito do actual Programa para a Innovación e a Competitividade (2007 -2013).

UE GATEWAY

Oportunidades para empresas europeas en Xapón e Corea.

VULCANUS

Bolsas de formación en Xapón para universitarios europeos no ámbito da técnica e das tecnoloxías.