PROGRAMA DE CIENCIA E TECNOLOXÍA EN MEDIO AMBIENTE E CAMBIO CLIMÁTICO

EMPRESA COMÚN ENIAC

Iniciativa tecnolóxica conxunta (ITC) sobre nanoelectrónica.

EMPRESA COMÚN ARTEMIS

Iniciativa tecnolóxica conxunta entre a Comisión Europea e ARTEMISIA sobre sistemas de computación integrados.

7º PROGRAMA MARCO EURATOM

Este programa refírese ás actividades comunitarias sobre enerxía nuclear, tanto de fusión coma de fisión.

EUREKA

Cooperación en I+D para a obtención de novos produtos, procesos ou servizos.

PROGRAMA EUROPEO DE INVESTIGACIÓN EN METROLOXÍA (PEIM)

Proxectos transnacionais sobre investigación, desenvolvemento tecnolóxico, formación e difusión no eido da metroloxía.

7º PROGRAMA MARCO DE I+D

Abrangue as actividades da UE relacionadas coa investigación e o desenvolvemento tecnolóxico.

PROGRAMA MARCO PARA A COMPETITIVIDADE E A INNOVACIÓN (CIP)

Abrangue as accións comunitarias relativas á empresa, competitividade industrial, innovación e uso de tecnoloxías (información, enerxía intelixente, medio ambiente).