INSTRUMENTO FINANCEIRO DE COOPERACIÓN COS PAÍSES INDUSTRIALIZADOS E PAÍSES E TERRITORIOS DE RENDA ALTA

Cooperación económica, financeira e técnica entre a UE e países industrializados e de renda alta.

INSTRUMENTO DE AXUDA Á PREADHESIÓN (IPA)

Asistencia financeira para que os países candidatos e candidatos potenciais introduzan as reformas políticas e institucionais necesarias para adaptarse á normativa da Unión.

INVESTIR NAS PERSOAS

Procura aa elaboración de estratexias europeas que respondan eficazmente ás novas prioridades en materia de saúde, educación, política social e cultura na área do desenvolvemento humano e social.

INSTRUMENTO FINANCEIRO PARA A PROMOCIÓN DA DEMOCRACIA E OS DEREITOS HUMANOS NO MUNDO (EIDHR)

Axuda para o desenvolvemento e consolidación da democracia, o Estado de Dereito e o respecto dos dereitos humanos e as liberdades fundamentais no mundo.

INSTRUMENTO DE FINANCIAMENTO DA COOPERACIÓN AO DESENVOLVEMENTO (ICD)

Axudas para acabar coa pobreza e fomentar os dereitos humanos e civís así como promover gobernos máis democráticos.

INSTRUMENTO EUROPEO DE VECIÑANZA E ASOCIACIÓN (IEVA)

Axuda comunitaria para o desenvolvemento dunha zona de prosperidade e boa veciñanza cos países que rodean a UE.