SOLIDARIEDADE E XESTIÓN DOS FLUXOS MIGRATORIOS: FONDO PARA AS FRONTEIRAS EXTERIORES

Base Legal

Decisión nº 574/2007/CE do Parlamento Europeo e do Consello, de 23 de maio de 2007, relativa ao ”Fondo para fronteiras exteriores” para o período 2007-2013 como parte do programa xeral ”Solidariedade e xestión dos fluxos migratorios”.

Período 2007-2013.

Establecer un control e vixilancia eficiente sobre as fronteiras exteriores, xestionar e garantizar o cruce seguro das zonas limítrofes segundo a lexislación de visados actual e mellorar as relacións de cooperación con terceiros países en materia de fluxos de entrada de persoas.

O Fondo recolle:

• a aplicación de recomendacións e normas operativas que melloren a efectividade do control das fronteiras e a vixilancia dos pasos fronteirizos;

• a introdución de sistemas de recollida de datos sobre a situación das fronteiras así como dos viaxeiros;

• establecemento dunha cooperación estrutural e estratéxica entre as autoridades fronteirizas así como promover a mellor formación dos gardas das zonas limítrofes.

Os Estados membros da UE excepto Reino Unido e Irlanda, mentres que países como Liechtenstein, Noruega, Suíza e Islandia poden participar a través de acordos específicos. Ademais poden adherirse organizacións internacionais, ONG ou axencias europeas.

Dispón dun orzamento de 1.820 millóns de euros.