PROINVEST

Período 2002-marzo de 2011.

Favorecer o investimento e a transferencia de tecnoloxías entre a Unión Europea e os países ACP (África, Caribe e Pacífico) a través do reforzo das organizacións industriais ou asociacións empresariais e do desenvolvemento de asociacións entre empresas.

Reforzar as capacidades institucionais dos medios empresariais, contribuír ao desenvolvemento dos servizos de calidade, apoiar aos sectores clave da economía e asistir tecnicamente aos proxectos empresariais mediante as organizacións intermediarias entre os países ACP e a UE.

Organizacións profesionais como cámaras de comercio e industria, organizacións patronais, federacións, axencias de promoción, institucións de financiamento e asociacións de consultores.

Socios

Asociacións profesionais e empresas dos Estados membros da UE-ACP.

Financiado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento cun orzamento de €110 millóns de euros para un período de 7 anos. As actividades son cofinanciadas polos beneficiarios (1/3) e por ProInvest (2/3).

PRO€INVEST Management Unit
Centre for the Development of Enterprise (CDE)
Avenue Herrmann-Debroux 52
B-1160 Brussels