PO FEDER Plurirrexional de Crecemento Sustentable

O PO de Crecemento Sustentable, que está cofinanciado polo FEDER no marco da Política de Cohesión comunitaria, é un dos programas de ámbito plurirrexional que se investirá en Galicia no período 2014-2020.
O PO, cun Custo total previsto de 7.689,3 millóns de euros a nivel nacional e unha Axuda FEDER de 5.520,8 millóns de euros.
O primeiro Eixo terá cofinanciación privada e os catro restantes serán cofinanciados por capital público.

Período subvencionable: desde 01/01/2014 ata 31/12/2023

O obxectivo de crecemento sustentable debe alcanzarse, de acordo coa Estratexia Europa 2020, mediante a promoción dunha economía que utilice máis eficazmente os recursos, que sexa verde e máis competitiva, e para iso cuantifica os seguintes indicadores para o conxunto da UE no ano 2020:

- Reducir as emisións de gases de efecto invernadoiro (GEI) polo menos nun 20 % en comparación cos niveis de 1990, ou nun 30 % se se dan as condicións para o efecto.
- Incrementar a porcentaxe das fontes de enerxías renovables no noso consumo final de enerxía ata un 20 %.
- Mellorar nun 20 % a eficiencia enerxética.

No caso de España, estes indicadores obxectivos concrétanse, para o ano 2020, en:
- Redución das emisións de GEI dos sectores difusos (basicamente transporte, edificación e servizos) nun 10% respecto dos niveis de 2005.
- Participación das fontes renovables no noso consumo final de enerxía nun 20%.
- Mellora da eficiencia enerxética nun 20%.

-Eixo 4: Favorecer o paso a unha economía baixa en carbono en todos os sectores.
-Eixo 6: Conservar e protexer o medio ambiente e promover a eficiencia dos recursos.
-Eixo 7: Promover o transporte sustentable e eliminar os estrangulamentos nas infraestruturas de rede fundamentais.
-Eixo 12: Urbán.
-Eixo 13: Asistencia Técnica.

Cada convocatoria publicada no marco deste Programa explicitará os destinatarios aos que se dirixe.

O importe estimado da Axuda FEDER que se investirá en Galicia ascende a 570,3 millóns de euros entre todos os Eixos.

Dirección Xeral de Proxectos e Fondos Europeos dá Xunta de Galicia
Edificios Administrativos de San Caetano, s/n 15781 Santiago de Compostela
Fax: 981 54 51 33
Emails: dxfondos@conselleriadefacenda.gal e dx.fondos.europeos.facenda@xunta.gal