Garantía Xuvenil

Plan Nacional de Implantación da Garantía Xuvenil en España, aprobado polo Consejo de Ministros o 20 de decembro de 2013 e remitido á Comisión Europea

2014-2020

A iniciativa está especialmente dirixida a aqueles países da UE, entre eles España, onde a taxa de paro entre os mozos é superior ao 25 %. O Iniciativa Emprego Xuvenil, ou ”Garantía Xuvenil”, trata de garantir que ningún mozo de ata 25 anos quede máis de catro meses sen traballo, formación ou período de prácticas.

En España esta ?Garantía Xuvenil? da UE aplicarase dentro das accións recollidas na Estratexia de Emprendimiento e Emprego recentemente impulsada polo Goberno.

As actuacións para considerar enmárcanse dentro das seguintes:
Oferta de emprego.
Acción formativa.
Acción educativa.
Acción de formación profesional continua
Posto de aprendizaxe.
Accións para o autoemprego e o emprendimiento.
Medidas ou programas de atención aos mozos non inscritos ou que non solicitaron a atención.

Os mozos que cumpran os seguintes requisitos:
Ter nacionalidade española ou ser cidadáns da Unión ou dos Estados parte do Acordo Económico Europeo ou Suíza que se atopen en España en exercicio da libre circulación e residencia. Tamén poderán inscribirse os estranxeiros titulares dunha autorización para residir en territorio español que habilite para traballar.
Estar empadroado en calquera localidade do territorio nacional español.
Ter máis de 16 anos e menos de 25, ou menos de 30 anos no caso de persoas cun grao de discapacidade igual ou superior ao 33 por cento, no momento de solicitar a inscrición no Ficheiro do Sistema Nacional de Garantía Xuvenil.
Non traballar nos 30 días naturais anteriores á data de presentación da solicitude.
Non recibir accións educativas que leven máis de 40 horas mensuais nos 90 días naturais anteriores á data de presentación da solicitude.
Non recibir accións formativas que leven máis de 40 horas mensuais nos 30 días naturais anteriores á data de presentación da solicitude.
Presentar unha declaración expresa de ter interese en participar no Sistema Nacional de Garantía Xuvenil, adquirindo un compromiso de participación activa nas actuacións que se desenvolvan no marco da Garantía Xuvenil.
Publicado en Asuntos Sociais e Emprego

Para o período 2014-2020 conta cun orzamento de 6.000 millóns de euros, dos cales 3.000 millóns sairán do orzamento do Fondos Social Europeo e os outros 3.000 da partida específica creada para esta iniciativa. En total España vai recibir 1.800 millóns de euros. O 50% do programa estará xestionado polas comunidades autónomas e o resto pola Administración Xeral do Estado e as súas entidades colaboradoras, cada unha no marco das súas competencias.

Ministerio de Empleo y Seguridad Social
Unidad Administradora del Fondo Social Europeo