ECAP

Comunicación COM(2007) 379 FINAL da Comisión ao Consello, Parlamento, CESE e CdR, ”Pequenas, limpas e competitivas: programa de asistencia ás pequenas e medianas empresas para o cumprimento da lexislación de medio ambiente”

ECAP (do inglés European Compliance Assistance Programme) é un programa de asistencia, proposto pola Comisión Europea, para o cumprimento da normativa medioambiental, mediante o cal as pemes poderán facer fronte ás súas obrigas máis sinxelamente e mellorar o seu comportamento medioambiental.

Estanse a levar a cabo accións en áreas moi variadas:

• redución da carga administrativa nas empresas.

• axuda ás pemes para integrar temas medioambientais na súa actividade.

• apoio a redes rexionais e nacionais.
  • aumentar as experiencias a nivel local.

• mellorar a comunicación.

Pequenas e medianas empresas da Unión Europea.

Non existe unha liña de financiamento concreta para este programa, senón que bebe das actuacións contempladas dentro de LIFE+, Sétimo Programa Marco de I+D, Fondos Estruturais ou JEREMIE.