ACCIÓN PREPARATORIA PARA O TURISMO SUSTENTABLE

Axenda para un turismo europeo sustentable e competitivo, COM (2007) 0621 FINAL

Europa, primeiro destino turístico do mundo: un novo marco político para o turismo europeo, COM (2010) 352/3

Incrementar a concienciación sobre a necesidade de desenvolver novas fórmulas de turismo sustentable, fortalecer as redes de turismo transfronteirizo e dinamizar as economías locais e rexionais.

A Comisión Europea busca maior visibilidade e recoñecemento para as prácticas que unen sustentabilidade e competitividade mediante:

• a mellora da sustentabilidade e a competitividade do turismo europeo en bicicleta.

• o apoio e promoción de rutas transnacionais e redes ciclistas coa intención de contribuír, directa ou indirectamente, á redución das emisións da industria turística.

• o equilibrio entre o desenvolvemento autónomo dos destinos turísticos e a protección do medio ambiente por unha parte, e o desenvolvemento dunha actividade económica competitiva por outra.

Poderán participar entidades de calquera dos 27 Estados membros, como asociacións culturais, organizacións de ciclistas, entidades sen ánimo de lucro e autoridades do ámbito do turismo, ben sexan locais, rexionais ou federacións transnacionais.

Disponse dun orzamento de 500.000 euros. A taxa máxima de subvención por cada proxecto é do 75%, cun límite de 150.000 euros.