MEDIA MUNDUS

Decisión nº 1041/2009/CE do Parlamento Europeo e do Consello, do 21 de outubro de 2009, pola que se establece un programa de cooperación audiovisual con profesionais de terceiros países (MEDIA Mundus).

Período 2011-2013.

O programa MEDIA MUNDUS pretende aumentar a competitividade da industria audiovisual europea, reforzar o papel cultural que a UE desempeña e mellorar as relacións e o acceso aos mercados dos terceiros países.

O programa céntrase en catro accións:

• a) apoio á formación: busca reforzar a cualificación dos profesionais europeos e doutros países mediante plans de formación.

• b) apoio ao acceso aos mercados: promove o acceso das obras audiovisuais aos mercados internacionais para captar financiamento e redes de distribución.

• c) apoio á distribución e circulación: favorece a promoción e proxección das obras europeas en terceiros países e ao revés.

• d) actividades transversais: supón integrar as tres liñas anteriores nun mesmo proxecto, de maneira que se unan a formación, a busca de socios e financiamento e a distribución.

Profesionais do audiovisual dos Estados membros, e por extensión dos países da Asociación Europea de Libre Comercio (AELC) e do Espazo Económico Europeo (EEE), así como de terceiros países.

Socios

É obrigatorio que cada proposta conte cun socio procedente dun país fóra da UE (terceiros países). Será necesario un mínimo de tres socios por cada proxecto, excepto nos casos nos que a participación de dous únicos socios garantan a creación de redes internacionais de intercambio.

O seu orzamento é de 15 millóns de euros. A Comisión financiará entre o 50% e o 70% dos custos de cada proxecto, dependendo das súas características e envergadura.