LIFE+ (2007 - 2013)

Base Legal

Corrección de erros do Regulamento (CE) nº 614/2007 do Parlamento Europeo e do Consello, de 23 de maio de 2007, relativo ao instrumento financeiro para o medio ambiente (LIFE+).

Período 2007-2013.

Contribuír á aplicación, actualización e desenvolvemento da política e da lexislación comunitaria en materia de medio ambiente, incluída a integración desta materia noutras políticas, co que se pretende contribuír ao desenvolvemento sustentable.

Para que un proxecto poida adscribirse a LIFE+ debe enmarcarse nalgunha das seguinte áreas temáticas:

• a) LIFE+ Natureza e biodiversidade: engloba proxectos que contribúan a deter a perda de biodiversidade, e que axuden a implementar as directivas europeas sobre aves e hábitats así como a Rede Natura 2000.
  • b) LIFE+ Política e gobernanza medioambiental: inclúe proxectos que promovan a mellor aplicación da lexislación ambiental europea, que fomenten o seu coñecemento ou que propoñan avances tecnolóxicos cos que obter beneficios medioambientais.
  • c) LIFE+ Información e comunicación: abrangue campañas e propostas que divulguen asuntos medioambientais, como o cambio climático, o desenvolvemento sustentable ou a prevención de incendios.

Poden presentarse ás convocatorias entidades públicas e privadas rexistradas na Unión Europea.

Socios

Os proxectos poden ser presentados por una organización ou por un consorcio, que deberá constar dun líder e varios socios colaboradores. Admitiranse propostas de actuación tanto a nivel nacional coma transnacional, sempre e cando teñan lugar dentro do territorio comunitario.

A Comisión financiará ata o 50% dos proxectos, alcanzando a cota máxima do 75%, e de xeito excepcional, en propostas enmarcadas na liña LIFE+ Natureza e biodiversidade que traten accións concretas de protecciòn de especies ou ecosistemas en perigo.