PROGRAMA ANUAL DE SUBVENCIÓNS DO PARLAMENTO EUROPEO

Cada ano o Parlamento Europeo publica esta convoctoria na súa web.

Os obxectivos desta liña de subvencións son:

• Concienciación dos cidadáns da importancia do Parlamento Europeo como foro de diálogo dos cidadáns cos outros poderes da Unión.

• Producir información obxectiva, relevante e de calidade en relación coas actividades do Parlamento Europeo.

• Promover a comprensión da diversidade cultural europea.

Cado ano a Eurocámara especifica un tema concreto ao que se deben cinguir os proxectos. O asunto proposto para 2011 foi ”Dirixíndose á recuperación económica e mobilizando novas fontes de crecemento”.

Aínda que en cada convocatoria os eidos de actuación poden cambiar, adoitan ser algúns dos que se inclúen a continuación:

• Cofinanciamento de programas para televisión e radio.

• Cofinanciamento de páxinas web e outras iniciativas baseadas na Internet.

• Apoio á organización de debates, conferencias, feiras e outros eventos.

Organizacións con entidade xurídica. As accións deberán executarse nun ou varios Estados membros.

O orzamento total da convocatoria estímase en 5.000.000 euros. O cofinanciamento é obrigatorio, é dicir, o Parlamento Europeo nunca subvencionará o 100% dos custos. As porcentaxes e os límites máximos de financiamento varían en función da convocatoria e do tipo de actuación.