Subscríbete!

Se queres recibir a actualidade da UE no teu correo: noticias, convocatorias, procura de socios...

Preme Aquí

Axenda FGE

Aluguer de sala

Convocatorias UE

Síguenos en Twitter Síguenos en Facebook Síguenos en linkedin

Máis de 420 persoas téñense beneficiado dalgunhas das modalidades de bolsas de formación concedidas pola FGE, sexa para a realización de prácticas nas súas oficinas de Santiago e Bruxelas, de estadías dunha semana de duración na oficina de Bruxelas para empregados das entidades membros do Padroado, de cursos de postgrado sobre a UE ou de prácticas nas institucións comunitarias.

Dende a oficina de Santiago impúlsase a organización de cursos, xornadas e seminarios relacionados coa Unión Europea, para o cal se colabora con diversas entidades galegas (universidades, deputacións, Xunta de Galicia, Instituto de Estudos Políticos e Sociais...) e, en moitos casos, se procuran expertos e relatores do eido comunitario. A elaboración de proxectos europeos, a reflexión sobre o proceso de construción europea ou a información europea en Galicia son algúns dos temas abordados nos últimos actos deste tipo promovidos pola FGE.

O Día de Europa constitúe unha data clave para a realización de actividades en Galicia de sensibilización dos temas europeos. Con este motivo, nos últimos anos a oficina da FGE en Santiago ten organizado un concurso de fotografía para mozos, un concurso de pintura para nenos, unha exposición sobre a relación entre a Xeración Nós e Europa e un debate sobre o futuro de Europa, entre outros.

Por outro lado, a visita de grupos galegos de estudantes, asociacións ou diversos colectivos a Bruxelas para coñecer as institucións comunitarias é bastante frecuente. A oficina da Fundación Galicia Europa en Bruxelas préstalles asesoramento para a organización da axenda e acolle a estes grupos na súa oficina para explicarlles de primeira man o papel de Galicia no entramado comunitario.

Sello AYS Innova entidad adaptada