Como entidade instrumental do sector público galego, a Fundación Galicia Europa ten a consideración de poder adxudicador de contratos públicos de obras, bens e servizos conforme a Lei de Contratos do Sector Público 3/2011. Por este motivo, figura na Plataforma de Contratación de Galicia, onde se poden consultar, ademáis dos datos de contacto para estes efectos, os anuncios de licitación, procedementos en curso e concursos resoltos desta fundación.

Así mesmo, os interesados en participar nos procedementos de adxudicación de contratos poden consultar o Manual de Contratación da FGE no que se establecen as reglas para garantir que estes procedementos se axustan aos principios esixidos por lei.

DATOS DO ÓRGANO CONTRATANTE

Órgano de contratación: Fundación Galicia Europa

NIF: G15140023

Actividade: Promover todas as accións que propicien o achegamento entre Galicia e Europa